Grijs Sevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Steffie Kock - WaarBenJij.nu Grijs Sevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Steffie Kock - WaarBenJij.nu

Grijs Sevilla

Blijf op de hoogte en volg Steffie

22 Oktober 2012 | Spanje, Sevilla

Holla chico's y chica's

Que tal? Hier gaat het nog steeds goed allemaal. Ondanks de regen hebben we ons vorige week nog goed vermaakt. Donderdag hebben we een bezoek gebracht aan Museo Bellas Artes. Veel religieuze kunst en ondanks dat mijn kennis van de bijbel minimaal is zaten er mooie schilderijen tussen. Met name de laatste zalen waren mooi om te bekijken. Na het schuilen en in nood een paraplu gekocht te hebben waren we klaar om de regen te trotseren. Sevilla is niet gemaakt voor regen al snel liepen de straten onder. Nadat we wat spullen hadden gedropt thuis was het borrel tijd. Op naar de Alameda waar alleen maar leuke barretjes zitten. Heerlijk gegeten waar we al eerder hadden gegeten en daarna nog naar de borrel van school.
Vrijdag ochtend was zwaar. Beter weer dus na school op naar de ijssalon. Verder een bezoek gebracht aan casa Pilatos erg mooi!! Toegegeven aan de spaanse siesta en daarna lekker gegeten bij dos de mayos. Daarna Mayke uitgezwaaid met een mojito.
Het weekend was erg rustig niet veel bijzonders. Boodschappen gedaan. Zaterdag nog van de zon genoten. Zondag van de regen...... ideaal weer voor een kaneelbroodje en lekkere cappuccino bij de starbucks.
Nu maandag het begin van de vierde week. Weer niet zo lekker weer dus vanmiddag wat souvenirs gekocht ;-) en nu wat computeren en solliciteren. Ja daar ben ik ook maar weer mee begonnen al schiet het qua motivatie niet echt op. Vanavond lekker een avondje greys anatomy kijken en vroeg slapen. Oja en gezond eten met veel groeten en fruit tot het volgende bezoek uit Nederland.

Hasta Luego,

• 22 Oktober 2012 - 17:41

Nathalie:

Ola chica!

Wat een gave dingen ben je allemaal aan het doen! Helemaal prima!
    Have fun!

Liefs
    Nathalie

• 22 Oktober 2012 - 19:36

Alexander:

Heb je zoveel souvenirs voor me gekocht? ;)

Tot a.s. weekend!

• 22 Oktober 2012 - 19:41

Ellen:

Hé Stef, Klinkt als een heerlijk weekje met Mayke! Gezelligheid :-)
    Jammer dat het weer nu minder is. Hier is het al een aantal dagen 19 graden. Lekker! Maar wordt nu ook kouder hoor.
    Vind het wel super knap van je dat je al aan het solliciteren bent. You go girl!!
    Veel plezier nog meis! Lekker genieten! Is al weer sneller voorbij dan je altijd denkt.

• 24 Oktober 2012 - 11:34

Liedewij:

Ha Stef, klinkt allemaal heerlijk!
    Hier begint het na een zomers weekend weer kouder te worden, helaas. Heb je al een terug vlucht geboekt, of ga je alvast aan de slag daar met je wijngaard/bed&breakfast? In dat laatste geval moeten we snel even opgeven voor 'Ik vertrek' ;).
    Zo te lezen ben je iig lekker aan het genieten van het Spaanse leven. Gaat het met de Spaanse lessen ook goed?
    Veel plezier nog, x!