Hollands bezoek - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Steffie Kock - WaarBenJij.nu Hollands bezoek - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Steffie Kock - WaarBenJij.nu

Hollands bezoek

Blijf op de hoogte en volg Steffie

17 Oktober 2012 | Spanje, Sevilla

Hola guapo's,

Hoe gaat het daar in Holanda? Hier nog steeds alles goed. Ondertussen al weer op de helft van mijn 'grote avontuur' volgens mijn novio ;-).
Vorige week een rondleiding door de Kathedraal en Giralda gedaan met school. Erg mooi en leuk. Natuurlijk Columbus nog even de groeten gedaan. Verder heel veel rustig aan gedaan. Donderdag avond naar de borrel van school geweest erg gezellig en geëindigd in de gaybar (per ongeluk).
Volgende dag afscheid genomen van Nancy; lekker geshopt, gedronken en heerlijk gegeten. Daarna een heerlijk rustig weekend gehouden. Toen ik maandag wakker werd was ik snot snot verkouden :-(.

Dinsdag was het dan zo ver tijd voor hollands bezoek. Eerst naar school en toen met Mayke haar hut gezocht. Gelukkig stikt het daar van de bloemkolen de rolators en wandelstokken staan voor de deur. Daarna zijn we heel de stad door gecrost en hebben lekker aan de andere kant van de rivier wat gedronken.
Vandaag lekker geluncht om de hoek van de straat en daarna naar een flamenco show geweest. Het was super, de manier waarop er gedanst en gezongen wordt. De passie was goed te merken en de neiging om iedere keer ole te roepen moeilijk te onder drukken. Daarna heel spaans italiaans gegeten en lekker geborreld. Al met al vakantie in spanje ;-) Nog ff genieten en het weer is nog heerlijk wel s' ochtends erg koud. Morgen veel regen voorspelt maar dat zien we dan wel weer. Nu nog wat deberes doen en slapen.

Hasta luego,

Besos,

• 18 Oktober 2012 - 08:02

Bibi:

Hey Steffie, klinkt weer super!!! Geniet er nog maar lekker van!

Xxx

• 18 Oktober 2012 - 19:22

Retta:

Hoi Steffie,

Op het werk is het als vanouds je mist dus niets. Misschien kun je boek 2 in het spaans kopen of gaat dat nog iets te ver? Groeten veel plezier daar